Fandom

Battlefield Wiki

William Dunn

103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sierżant Sztabowy William Dunn to dowódca Grabarzy w Battlefield 4 (tylko w misji Baku). Ginie pod koniec pierwszej misji.

Biografia Edytuj

Baku Edytuj

Pierwszy i ostatni raz pojawia się w misji Baku. Razem ze swoim odziałem składającym się z Reckera, Pac'a i Irisha  dostał zlecenie zdobycia danych. Początkowo bohaterzy ukrywają się w starym i opuszczonym bloku, lecz przez Irisha musieli uciekać z kryjówki. To on kontaktuje się z Płomieniem - sojuszniczym helikopterem. Kiedy docierają do punktu ewakuacji osadzonego na dachu budynku, atakuje ich wrogi śmigłowiec. Budynek zapada się, a Płomień zostaje zestrzelony. Gdy Recker odzyskuje przytomność amputuje nogę Dunn'owi, która została zmiażdżona. W ostatnim etapie misji organizujemy drugą ewakuację. Bohaterzy muszą uciekać przed śmigłowcem samochodem. Niestety Recker traci panowanie nad autem tuż po zestrzeleniu wroga i wpada z innymi do Morza Kaspijskiego. Tam załoga odkrywa, że Dunn został przygnieciony przez fotel co uniemożliwia mu ucieczkę. Oddaje Reckerowi swojego MP-412 REX po czym rozkazuje Reckerowi strzelić w okno, aby mogli się wydostać. Dunn tonie w morzu. Po jego śmierci Recker obejmuje dowodzenie, a Irish powiadamia jego żonę o zgonie.

Ciekawostki Edytuj

  • Miał żonę.
  • Gdy Hannah pyta co się stało z Dunn'em Irish odpowiada: "Zabrało go morze."
  • Dunn nosił taki sam mundur jak Major Greenland.
  • Jego wygląd i imię zostały zaczerpnięty prawdopodobnie z filmu Passchendaele.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki