FANDOM

Wykrzyknik.png Ten artykuł może zawierać spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!

Semper Fidelis (łac. Zawsze wierny) – pierwsza misja w kampanii jednoosobowej w grze Battlefield 3.

Przebieg misji Edytuj

Rozpoczęcie Edytuj

Gracz jako Henry Blackburn pojawia się wieczorem na ulicy w Nowym Jorku nieopodal rozciągającego się systemu metra. Słysząc syreny policyjne Blackburn patrzy w dół na przejeżdżający pociąg metra i po chwili na niego skocze.

Wejście do pojazdu Edytuj

Spadając wybił szybę, gdy był już w środku zabił kilku żołnierzy PLR przy pomocy M9. W tle można usłyszeć Salomona, który rozkazuje swoim ludziom zabić wszystkich pasażerów, wyjaśniając, że „Żaden z nich nie jest niewinny”. W tym czasie Black przedzierał się przez pociąg uśmiercając kolejnych przeciwników. W końcu dotarł do zablokowanych drzwi, które odblokował poprzez wyciągnięcie M1014. Przechodząc przez próg drzwi zza rogu zaatakował go jeden z wrogów. Po krótkiej walce wręcz użył AKS-74u przeciwnika do wybicia szyby, po czym wypchnął go na zewnątrz tracąc M1014.

Spotkanie Salomona Edytuj

Udając się dalej Blackburn przez kolejne drzwi zobaczył Salomona, który miał zamiar zdetonować ładunki wybuchowe znajdujące się w wagonie Henry'ego. Nie zastanawiając się długo wychylił się przez pobliskie okno i w ostatniej chwili przeskoczył na kolejny wagon unikając eksplozji. Protagonista odwrócił się w kierunku wagonu przez którego okno dostrzegł Salomona celującego w niego z .44 Magnum. Salomon strzelił. Wybił jednak tylko szybę strącając Blacka w dół. Ten zdążył złapać się pociągu, dzięki czemu wspiął się na jego dach. Tam miał do pokonania kilku nieprzyjaciół. W tym czasie nastąpiła kolejna eksplozja przed Blackburnem. Spowodowała ona, że w dachu zrobiła się niemałych rozmiarów dziura, przez którą bohater wszedł ponownie do środka.

Zakończenie Edytuj

Po zabiciu wszystkich PLR-owców sierżant zobaczył jeszcze jednego w kolejnym wagonie, który podniósł ręce ku górze, by się poddać. Black chcąc do niego podejść został od tyłu przewrócony przez Salomona. Misja kończy się, gdy Salomon pyta Blacka o to, czy jest sam. Kontynnuację tej misji zobaczymy w ostatniej części kampanii pod tytułem Wielki Niszczyciel.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki