Wykrzyknik.png Ten artykuł może zawierać spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!

Operacja Aurora – pierwsza misja w grze Battlefield: Bad Company 2.

Przebieg misji Edytuj

Misja zaczyna się gdy obydwa oddziały, w tym Bravo złożony z Wyatta, Sarge'a, Faraday'a i McKee, płyną na pontonach w stronę brzegu unikając japońskiej obrony nabrzeżnej i bunkrów. W pewnym momencie oddział Able został zauważony przez reflektor po czym rozstrzelany. Zaraz potem oddział Bravo również zostaje wykryty, jednak żołnierze zdołali wyjść cało, niestety Wyatt zgubił swojego Thompsona w momencie kiedy wskoczyli do wody. Otrzymuje jednak później Type 100.

Żołnierze w trakcie strzelaniny z Japończykami rozdzielają się, Wyatt i McKee eliminują obronę przeciwlotniczą wroga, a zaraz potem przegrupowują się z Faradayem i McKee. Następnie ruszają po naukowca zdrajcę. Naukowiec mówi, że Czarna Broń... działa. Już jesteśmy martwi. Japończycy odcięli żołnierzom drogę, którą wcześniej przybyli. Oddział wywalcza sobie drogę przez lotnisko, w końcu dostają się do portu łodzi podwodnych. Z pomocą Grupy czerwonej żołnierze zdobywają jedną z łodzi podwodnych, którą odpływają. Nagle na wyspie doszło do olbrzymiego wybuchu, który spowodował falę tsunami. Ta zatopiła łódź, zabijając wszystkich żołnierzy oraz naukowca.

Broń Edytuj

Broń startowa Edytuj

Broń do znalezienia Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Operacja ma miejsce w październiku 1944 roku, jednak wspomniana bomba atomowa przez kolejne dziewięć miesięcy nie była jeszcze nawet w fazie testów.
  • Uważano, że gracz w tej misji ma nieograniczoną amunicję u wszystkich broni. Jest to jednak nieprawda, gdyż amunicja może się skończyć jeżeli będzie się non-stop strzelać z Type 100 lub Type 5.
  • W trakcie jazdy Jeepem, jeżeli gracz spojrzy na prawo od pojazdu, a potem w dół, można zobaczyć, że Wyatt nie ma widocznego cienia.
  • Jest to jedyna misja, w której większość broni nie jest możliwa do odblokowania i są dostępne tylko w tej misji.

Więcej z Fandomu