Battlefield Wiki

MTAR-21

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

800px-Micro-Tavor21-pic001.jpg

MTAR-21 w rzeczywistości.

MTAR-21 jest militarną bronią używaną głównie podczas walki w zwarciu. Używa naboju 5.56x45 NATO i indyjskiego 5.56x30. Jest również kompatybilna z niemieckim nabojem 9x19mm. Broń jest znana na całym świecie ze swojej sprawności w walce w zwarciu i swojej umiejętność wykorzystania różnego rodzaju uzbrojenia. Obecnie posługują się nim Micro-Tavor w IDF i Zittara w indyjskich Wojskach.

Battlefield Play4Free Edytuj

MTAR-21
MTAR-21 Render BFP4F.png
Odblokowany przy Level 30
Tryby ognia *Automatyczny
Klasa P4F Engineer Symbol.png Technik

MTAR-21 jest bronią występującą Battlefield Play4Free, jako broń możliwa do kupienia w klasie Technika.

Battlefield 3 Edytuj

MTAR-21
MTAR-21.png
Obrażenia 25 - 14.3
Pojemność magazynka 30 + 1
Odblokowany przy Ukończenie zadania Mój Własny Terminator
Amunicja startowa 124 + 31
Maksymalna il. amunicji 217 + 31
Czas przeładowania 3s. (nabój w komorze)
3.3s. (pusty)
Szybkostrzelność 900 RPM
Odrzut 0.3 w górę, 0.25 w lewo, 0.5 w prawo
Tryby ognia *Automatyczny
  • Pół-automatyczny
Klasa BF3 Engineer Icon.png Technik

MTAR-21 jest bronią występującą w Battlefield 3: Walka w Zwarciu i jest odblokowany poprzez ukończenie zadania Mój Własny Terminator. Pierwszy raz można było go zobaczyć w trailerze Donya Fortress Gameplay.

Broń najbardziej nadaje się na bliskie kontakty, dzięki najwyższej szybkostrzelności wśród karabinków. Jego wadami jest trudny do opanowania odrzut, niskie obrażenia na dalekie dystanse, a także niska celność na średnie dystanse. Zabija czterema strzałami, a na dalekie dystanse pięcioma. Należy jednak pamiętać, że ma bardzo długi czas przeładowania, więc należy pamiętać, aby w magazynku zawsze zostawała jedna kula.

Battlefield 4 Edytuj

MTAR-21
Bf4 mtar21.png
Obrażenia 24 - 15.4
Pojemność magazynka 30 + 1
Odblokowany przy Ukończenie zadania Multi Talent
Czas przeładowania 2.35s. (nabój w komorze)
2.75s. (pusty)
Szybkostrzelność 900 RPM
Odrzut 0.34 w górę, 0.42 w lewo, 0.42 w prawo
Tryby ognia *Automatyczny
  • Seryjny
  • Pół-automatyczny
Klasa Wszystkie

MTAR-21 jest bronią występującą w  Battlefield 4: Chińska Nawałnica i jest dostępny dla wszystkich klas. Jest odblokowany poprzez ukończenie zadania Multi Talent.

W porównaniu do wariantu z Battlefield 3, MTAR-21 w Battlefield 4 jest bardzo wszechstronnym karabinkiem. Ma bardzo dużą szybkostrzelność (900 RPM) i łatwą kontrolę odrzutu. W walce w zwarciu MTAR-21 jest jedną z lepszych broni. Jedyną wadą tego karabinka jest długi czas przeładowania. Tą wadę niweluje jednak duży magazynek.

Więcej w Fandom