Battlefield Wiki

M9

103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Battlefield Wiki rozbudowując ją!

Beretta 92FS to rozwojowa wersja Beretty 92 (później 92S, 92SB i 92F), która jest standardową bronią osobistą w większości amerykańskich wojsk, oznaczona M9. Wszystkie orginalne (włoskie) wersje Beretty 92 strzelają nabojem 9mm Parabellum, chociaż istnieją zagraniczne modele na inną amunicję.

Battlefield 3 Edytuj

"M9 to pistolet samopowtarzalny kalibru 9mm, od 1985 roku stanowiący podstawową broń osobistą wszystkich rodzajów wojsk amerykańskich. Wybrano go po serii kontrowersyjnych testów, z których wyszedł zwycięsko dzięki wysokiej jakości wykonania oraz niskiej cenie. M9 to także podstawowy pistolet Piechoty Morskiej." - opis na Battlelogu

Kampania Edytuj

Pistolet M9 użyty jest przez Blackburna w misjach rozgrywanych w Nowym Jorku. Jest on także widziany w rękach Marines w trakcie całej kampanii.

Tryb kooperacji Edytuj

W trybie kooperacji M9 jest używane przez bohatera gracza, gdy jest on postrzelony i potrzebuje pomocy kolegi.

Gra wieloosobowa Edytuj

M9 jest standardowym pistoletem, niczym się nie wyróżnia, ma średnie obrażenia (mniejsze od MP412 REX, Magnum i M1911, ale większe od G18, M93R), średnią poj. magazynka (Magnum/MP412 REX=6, M1991=8, M9=15, G17C=17, G18=19, M93R=20) oraz wygodne w użyciu przyrządy celownicze, sprawuje się dobrze jako broń do dobijania wrogów, gorzej jako broń do walki na krótki dystans dla snajpera, który musi na niej całkowicie polegać. M9 jest dobrym dopełnieniem klasy Szturmowca lub Technika.

Więcej z Fandomu