Fandom

Battlefield Wiki

M16

103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

M16 – amerykański karabin automatyczny, wprowadzony do służby w 1960 roku. Jego wersje są nadal używane przez US Army, USMC, oraz wiele innych służb mundurowych na całym świecie. M16A1 – wersja wyposażona w dosyłacz zamka. M16A2 strzela trochę innym pociskiem, takim samym jak M249, który później stał się standardowym nabojem 5.56x45 NATO. M16A3 – kolejna wersja, strzelająca w trybie automatycznym, a nie seriami po 3 naboje, jak A2. M16A4 posiada zdejmowalny chwyt transportowy oraz strzela ogniem pojedynczym lub seriami po 3.

Battlefield 3 Edytuj

M16A3 Edytuj

Karabin M16A3 trzeciej generacji wyposażony jest w szynę do montażu elementów dodatkowych i umożliwia prowadzenie ognia ciągłego oraz pojedynczego. Dzięki niewielkiemu odrzutowi i dużej szybkostrzelności, stanowi doskonałą broń do walki w terenie zabudowanym.

—opis na Battlelogu

Kampania Edytuj

M16A3, obok M4A1 jest standardową bronią USMC w kampanii. Można ją podnieść z ciał martwych żołnierzy, najczęściej występuje bez dodatków.

Tryb kooperacji Edytuj

M16A3 jest bronią, z którą jeden z graczy zaczyna misję Operacja Exodus, drugi dostaje M249. Ta M16 wyposażona jest w granatnik M320 oraz celownik holograficzny.

Gra wieloosobowa Edytuj

M16A3 jest pierwszą bronią amerykańskiego szturmowca. Można ją odblokować dla Rosjan (wymaga 220.000 XP szturmowca). W odpowiednich rękach jest to bardzo niebezpieczna broń. Wysoka szybkostrzelność pomaga w walce na małej odległości, a nieduży odrzut ułatwia prowadzenie ognia do oddalonych celi. M16 ma również dosyć duży zasięg, lecz krótszy od AK-74M.

M16A4 Edytuj

Gra wieloosobowa Edytuj

M16A4 odblokowywane jest przy 89.000 XP szturmowca. Jedyną różnicą od M16A3 jest możliwość strzelania w trybie pojedynczym lub seriami po 3 naboje. M16A3 i A4 mają te same dodatki, odblokowywane są one do obu broni jednocześnie. M16A4 jest dobrym wyborem dla gracza który lubi M16A3 ale nie odblokował go jeszcze dla rosyjskiej armii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki