Fandom

Battlefield Wiki

M16

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

M16 - to amerykański karabin automatyczny, wprowadzony do służby w 1960 roku. Jego wersje są nadal używane przez US Army, USMC, oraz wiele innych służb mundurowych na całym świecie. M16A1 to wersja wyposażona w dosyłacz zamka. M16A2 strzela trochę innym pociskiem, takim samym jak M249, który później stał się standardowym nabojem 5.56x45 NATO. M16A3 to kolejna wersja, strzelająca w trybie automatycznym, a nie seriami po 3 naboje, jak A2. M16A4 posiada zdejmowalny chwyt transportowy oraz strzela ogniem pojedynczym lub seriami po 3.

Battlefield 3 Edytuj

M16A3 Edytuj

M16A3
BF3 M16 ICON.png
Obrażenia 25 - 18.4
Pojemność magazynka 30+1
Odblokowany przy USMC - od początku, Rosyjska Armia - 220.000 XP
Amunicja startowa 124+31
Maksymalna il. amunicji 271+31
Czas przeładowania 1.8s. (nabój w komorze)

2.37 (pusty)

Szybkostrzelność 800 RPM
Odrzut 0.25 w górę, 0.1 w lewo, 0.3 w prawo
Tryby ognia *Automatyczny
  • Półautomatyczny
Karabin M16A3 trzeciej generacji wyposażony jest w szynę do montażu elementów dodatkowych i umożliwia prowadzenie ognia ciągłego oraz pojedynczego. Dzięki niewielkiemu odrzutowi i dużej szybkostrzelności, stanowi doskonałą broń do walki w terenie zabudowanym.

—opis na Battlelogu

Kampania Edytuj

M16A3, obok M4A1 jest standardową bronią USMC w kampanii. Można ją podnieść z ciał martwych żołnierzy, najczęściej występuje bez dodatków.

Tryb kooperacji Edytuj

M16A3 jest bronią, z którą jeden z graczy zaczyna misję Operacja Exodus, drugi dostaje M249. Ta M16 wyposażona jest w granatnik M320 oraz celownik holograficzny.

Gra wieloosobowa Edytuj

M16A3 jest pierwszą bronią amerykańskiego szturmowca. Można ją odblokować dla Rosjan (wymaga 220.000 XP szturmowca). W odpowiednich rękach jest to bardzo niebezpieczna broń. Wysoka szybkostrzelność pomaga w walce na małej odległości, a nieduży odrzut ułatwia prowadzenie ognia do oddalonych celi. M16 ma również dosyć duży zasięg, lecz krótszy od AK-74M.

M16A4 Edytuj

M16A4
BF3 M16 ICON.png
Obrażenia 25 - 18.4
Odblokowany przy 89.000 XP szturmowca
Amunicja startowa 124+31
Maksymalna il. amunicji 271+31

2.37 (pusty)

Szybkostrzelność 800 RPM
Tryby ognia *Seryjny
  • Półautomatyczny

Gra wieloosobowa Edytuj

M16A4 odblokowywane jest przy 89.000 XP szturmowca. Jedyną różnicą od M16A3 jest możliwość strzelania w trybie pojedynczym lub seriami po 3 naboje. M16A3 i A4 mają te same dodatki, odblokowywane są one do obu broni jednocześnie. M16A4 jest dobrym wyborem dla gracza który lubi M16A3 ale nie odblokował go jeszcze dla rosyjskiej armii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki