FANDOM

Ludowo-Wyzwoleńczy Ruch Oporu (ang. People's Liberation and Resistance lub skrótowo PLR, per. آزادی‌بخش و مقاومت خلق) – fikcyjna irańska organizacja terrorystyczna działająca w Iranie i Iraku. Występuje w Battlefield 3. Jej przywódcą jest Faruk Al-Baszir, jednak faktyczną władzę od dłuższego czasu zaczyna sprawować jego prawa ręka – były agent CIA zwany Salomonem.

Battlefield 3 Edytuj

Kampania Edytuj

W grze pełnią rolę głównych antagonistów. Są wrogami zarówno US Army jak i rosyjskiego GRU.

Operacja Łamacz Mieczy Edytuj

Podczas operacji „Łamacz Mieczy” w irackim Kurdystanie działają jako lokalna grupa paramilitarna. Jeden z ich snajperów postrzelił Chaffina podczas patrolu. Kiedy dochodzą do celu misji – zniszczonego HUMVEE – okazuje się, iż dwóch amerykańskich żołnierzy zostało zabitych, a pozostali dwaj są ranni w pojeździe, w którym terroryści podłożyli ładunki wybuchowe. Henry Blackburn rozbraja ładunki, ale wkrótce potem na pozycje amerykańskie naciera PLR. Ranni zostają ewakuowani, ale wrogowie nie odpuszczają i atakują z drugiej flanki. Gdy się wycofują następuje trzęsienie ziemi w Iranie, odczuwalne też niezwykle mocno w As-Sulaymaniyah o sile 8,1 w skali Richtera.

Powstanie Edytuj

Polowanie Edytuj

Operacja Gilotyna Edytuj

Towarzysze Edytuj

Rajd pancerny Edytuj

Zła się nie ulęknę Edytuj

Nocna zmiana Edytuj

Między młotem a kowadłem Edytuj

Kafarow Edytuj

Semper Fidelis/Wielki Niszczyciel Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki