Fandom

Battlefield Wiki

Kimble Graves

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kimble Graves
Battlefield 4 Screenshot of Irish.jpg
Przydomki Irish
Występowanie Battlefield 4
Ranga Sierżant sztabowy
Przynależność USMC
Narodowość Amerykanin
Status Nie żyje (zakończenie A) Żywy (zakończenia B i C)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 182 cm
Wiek 32 lata
Rasa Czarna

Sierżant sztabowy Kimble "Irish" Graves jest jednym z głównych bohaterów gry Battlefield 4. Jest członkiem Grabarzy.

Biografia Edytuj

Baku Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w Baku jak gonią go psy, które zabija. To przez niego Grabarze musieli się ewakuować z kryjówki. Pod koniec misji umiera Dunn i dowództwo przejmuje Recker.

Szanghaj Edytuj

W Szanghaju jest odpowiedzialny za uratowanie VIP'ów i 396 uchodźców, oraz przetransportowanie na USS Walkirię.

Morze Południowochińskie Edytuj

Recker budzi się na USS Walkirii. Razem z Packiem odnajduje Irisha. Grabarze zostają wezwani przez Kapitana Garrisona, aby odszukali ocalałych na statku USS Tytan. Ponadto odziałem dowodzi teraz Lazlo Kovic co nie podoba się Irishowi. Na Tytanie widać jak Irish desperacko próbuje pomóc uwięzionym marynarzom, lecz nowy dowódca nakazuje ich zostawić. Wróciwszy na Walikirię, która była atakowana przez chińskich żołnierzy, ginie Kovic, a Recker znów obejmuje dowodzenie.

Singapur Edytuj

W Singapurze razem z innymi Grabarzami i Hannah - Jednym z VIP'ów, który dołącza do naszego oddziału wysyła racę na lotnisku Changa, aby Garrison zesłał ostatnie swoje pociski. Jeden z pocisków uderza w ich wóz, którym próbowali wydostać się z lotniska. Półżywy Recker widzi jak Irish pochyla się nad nieprzytomnym Packiem po czym próbuje zaatakować Hannah, która zdradza Grabarzy.

Góry Kunlun Edytuj

Razem z Reckerem są przesłuchiwani przez Changa w więzieniu. Recker mdleje pod wpływem tortur. Następnie znajdujemy się w celi razem z Dimą - bohaterem gry Battlefield 3, który również został uwięziony. Pomaga bohaterowi i Irishowi, którego potem odnajdują uciec z więzienia. W pewnym momencie pojawia się Hannah. Irish próbuje zabić kobietę, lecz Dima ich rozdziela. To on informuje nas o śmierci Rosjanina, który zginął po tym jak śmigłowiec zniszczył naszą windę.

Taszgar Edytuj

Irish jest bardzo wściekły na Hannah, lecz ta wyjaśnia mu, że nie zdradziła Grabarzy i pracowała tylko dla Changa, aby chronić Jin Jie - VIP'a, który miał zostać prezydentem, a podobno został zabity, lecz tak naprawdę znajduje się na Walkirii. Irish przeprasza Hannah i próbuje z nią współpracować. W późniejszym etapie misji prosi Greenland aby wysłała nas na nasz statek, lecz ta mówi, że tylko jeśli zniszczymy plac zabaw Rosjan, którzy opanowali Taszgar. Grabarze wykonują zadanie i Major wysyła ich na Walkirię.

Suez Edytuj

Irish razem z Reckerem i Hannah dostają się na Walkirię, która była atakowana przez chińskie wojska. Po drodze spotykają również Pac'a, który przeżył i wrócił na Walkirię. Kiedy odnajdują Garrisona z Jin Jie próbują go bronić, lecz ten nakazuje otworzyć drzwi, które były forsowane przez chińczyków. Kiedy "bracia" poznają swojego przywódcę, przestają walczyć. - z wyjątkiem okrętu Changa. Razem z Grabarzami, prócz Paca, który wolał zostać musi zdetonować okręt wroga za pomocą C4, ale okazuje się, że ładunek nie działa i trzeba będzie zejść na dół i podłożyć kolejny. Gracz teraz musi wybrać: Dać ładunek Irishowi, dać Hannah, lub pozwolić wrogowi zniszczyć Walkirię. W napisach końcowych można usłyszeć jak rozmawia z Hannah o swoim wujku.

Ciekawostki Edytuj

  • Jadł gołębia.
  • Ma żonę i trójkę dzieci.
  • Twierdzi, że wszystko co umie nauczył się od wujka.
  • Długo służy razem z Reckerem.
  • Choć nie żyje w takim stresie jak Dunn (dowódca oddziału), prawie w każdej kwestii, którą wypowiada przeklina. Natomiast Dunn przeklął 3-4 razy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki