Fandom

Battlefield Wiki

Kaspijska Granica

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kaspijska Granica to mapa do zmagań sieciowych w Battlefield 3. Pojawiła się również w dodatku Drugie Uderzenie do Battlefield 4.

Battlefield 3Edytuj

Kaspijska granica
300px-BF3 CASPIAN BORDER.png
Gra

Battlefield 3 Icon.png Battlefield 3

Wojna

Wojna 2014

Drużyny

USMC logo.svg United States Marine Corps vs.
Flag of the Russian ground forces.svg Rosyjskie siły naziemne

Kupony

300

Data

2014

Lokacja

Turkmen, Granica irańska

Tryby gry

Wszystkie podstawowe tryby

Rodzaj walki

Combined Arms, Vehicular Combat

Platformy

PC, PlayStation 3, Xbox 360

Mapa Kaspijska Granica.jpg

PodbójEdytuj

Flaga AEdytuj

Do flagi A można dostać się drogą, oraz pieszo od każdej strony. Znajduje się tam czołg, działko stacjonarne, oraz samochód po zdobyciu flagi. Znajduje się niedaleko kwatery US Army. Otoczona 3 budynkami, paroma bramkami oraz dużą liczbą kontenerów.

Flaga BEdytuj

Flaga B umiejscowiona jest w lesie niedaleko Flagi C. Można wjechać tam czołgiem, oraz wlecieć nawet helikopterem, ponieważ drzewa umiejscowione są w pewnej odległości od samej flagi. Otaczają ją kamienie, krzaki oraz obok niej jest kontener.

Flaga CEdytuj

Flaga C znajduje się na średniej górce. Można na nią wjechać dwoma wjazdami, oraz dostać się na nią wąską dróżką, dzięki której, można dostać się tam łatwo od Flagi B do C. Można także wejść na nią od strony drogi między czterema dużymi kamieniami, co daje skuteczne zaskoczenie przeciwnika. Znajduje się tam 2 budynki, 2 działa stacjonarne, oraz radiostacja.

Flaga DEdytuj

Flaga D jest na środku stacji paliw. Otoczona paroma budynkami, i drzewami. Obok samej flagi znajduje się wymieniona stacja paliw. Można znaleźć tam działo stacjonarne, czołg, oraz samochód. Można dostać się do niej pieszo od każdej strony lub trzema drogami. Znajduje się niedaleko Rosyjskich sił.

Duży podbójEdytuj

W budowie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki