Fandom

Battlefield Wiki

Kaspijska Granica

103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Battlefield Wiki rozbudowując ją!

Kaspijska Granica – mapa trybu sieciowego, występująca w Battlefield 3 i Battlefield 4.

Battlefield 3 Edytuj

Podbój Edytuj

Flaga A Edytuj

Do flagi A można dostać się drogą, oraz pieszo od każdej strony. Znajduje się tam czołg, działko stacjonarne, oraz samochód po zdobyciu flagi. Znajduje się niedaleko kwatery US Army. Otoczona 3 budynkami, paroma bramkami oraz dużą liczbą kontenerów.

Flaga B Edytuj

Flaga B umiejscowiona jest w lesie niedaleko Flagi C. Można wjechać tam czołgiem, oraz wlecieć nawet helikopterem, ponieważ drzewa umiejscowione są w pewnej odległości od samej flagi. Otaczają ją kamienie, krzaki oraz obok niej jest kontener.

Flaga C Edytuj

Flaga C znajduje się na średniej górce. Można na nią wjechać dwoma wjazdami, oraz dostać się na nią wąską dróżką, dzięki której, można dostać się tam łatwo od Flagi B do C. Można także wejść na nią od strony drogi między czterema dużymi kamieniami, co daje skuteczne zaskoczenie przeciwnika. Znajduje się tam 2 budynki, 2 działa stacjonarne, oraz radiostacja.

Flaga D Edytuj

Flaga D jest na środku stacji paliw. Otoczona paroma budynkami, i drzewami. Obok samej flagi znajduje się wymieniona stacja paliw. Można znaleźć tam działo stacjonarne, czołg, oraz samochód. Można dostać się do niej pieszo od każdej strony lub trzema drogami. Znajduje się niedaleko Rosyjskich sił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki