Fandom

Battlefield Wiki

KH2002

103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kh2002.jpg

KH2002 w rzeczywistości.

Khaybar KH2002 jest Irańskim karabinem szturmowym wyprodukowanym przez Iranian-indigenously, zbudowanym na konwersacji układu bullpup S-5.56 DIO karabinem szturmowym i Irańską wersją chińskiego Norinco CQ Rifle, który jest klonem M16 z Battlefield Vietnam. Jest planowane zastąpić nim G3 w Irańskim wojsku. Jego efektywny zasięg to ok. 450 metrów i szybkostrzelność 800 - 850 RPM.

Battlefield 3 Edytuj

KH2002 po raz pierwszy pojawia się w Battlefield 3. Jest to średnio-mocny, średnio-dokładny, trzy-strzałowy karabin szturmowy.

Kampania Edytuj

KH2002 jest standardowym karabinem irańskich jednostek, które używały go podczas zamachu stanu na Faruka Al-Bashir'a, który przejął kontrolę w kraju. Broń jest wtedy często używana przez Irańczyków i siły Ruchu Oporu, z i bez dodatków, takich jak optyka czy latarka lub laser.

Multiplayer Edytuj

KH2002 jest jedną z siedmiu broni, która może być odblokowana w Trybie Kooperacji. Jest odblokowywana, kiedy osiągnie się ogólny wynik 17,000 punktów kooperacji. Kiedyś były wymagane 126,000 punkty kooperacji do odblokowania, ale przed R3 łatka spuściła wymagane punkty drastycznie. Jest to druga broń odblokowywana w Trybie Kooperacji. W kampanii, wykorzystuje 30-nabojowy magazynek i cechuje go seryjny oraz półautomatyczny tryb ognia. Pomimo jednego wystrzału i pół-automatycznych trybów ognia, ciągle pociąganie za spust jeden po drugim może pomóc użytkownikowi zdobyć umiejętność używania broni automatycznej.

Pomimo że opis z gry stwierdza, że na broni nie można umieszczać broni podwieszanych, nie uniemożliwia to korzystania z M320 albo M26 MASS jako osobnymi broniami; również nie uniemożliwia użytkowani jakichkolwiek innych dodatków mocowanych u dołu broni np: dwójnogu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki