Fandom

Battlefield Wiki

Huang Shuyi

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Huang "Hannah" Shuyi to członek drużyny Piechoty Morskiej USA "Grabarze". Jest ona narodowości chińskiej.

Biografia Edytuj

Huang "Hannah" Shuyi jest członkiem drużyny "Grabarze". Współpracowała z chińskim wywiadem. Jest powiązana z Jin Jie - kandydatem na prezydenta Chin. Spotykamy ją po raz pierwszy w misji "Szanghaj", kiedy to "Grabarze" wtargnęli do wieżowca w celu ocrony VIP'ów. W misji "Morze Południowochińskie" czuwała przy małżonku, kiedy marines nie pozwolili jej wejść na salę chorych na USS Walkiria. W misji "Singapur" towarzyszyła "Grabarzom" w ataku na lotnisko, lecz wydała żołnierzy Chińczykom. W "Górach Kunlun" kobieta wyjaśniła Irish'owi, dlaczego oni trafili do więzienia. W misji "Taszgar" walczyła u boku "Grabarzy" i amerykańskiemu oddziałowi przeciwko Rosjanom. W Suezie odbijała USS Walkiria, ratując Garrison'a, Pac'a i uchodźców. Ginie w zakończeniu A, wysadzając okręt Chang'a. Pozostaje żywa w zakończeniach B i C.

Ciekawostki Edytuj

  • Po jej śmierci otrzymujemy jej nieśmiertelnik (Zakończenie A).
  • W zakończeniu C cytuje słowa: "Okręty można zatopić, ludzi można zabić, ale nie da się uśmiercić idei.".
  • Nie darzy zaufaniem do Irish'a.

Więcej w Fandom

Losowa wiki