Fandom

Battlefield Wiki

Fabryka 311

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fabryka 311 to mapa do zmagań sieciowych w  Battlefield 4.

Battlefield 4Edytuj

Fabryka 311
Mp abandoned.jpg
Gra

Battlefield 4 Icon.png Battlefield 4

Wojna

Wojna roku 2020

Drużyny

USMC logo.svg United States Marine Corps vs.
Flag of the Russian ground forces.svg Russian Ground Forces

Data

2020

Lokacja

Rosja

Tryby gry

Podbój, Szturm, Dominacja, Drużynowy Deathmatch, Zespołowy Deathmatch, Unicestwienie, Neutralizacja, Bitwa powietrzna oraz Atak na lotniskowiec

Rodzaj walki

Combined arms

Platformy

PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One

Battlefield 4 Zavod 311 Overview.jpg

OpisEdytuj

Jest to Sowiecka Fabryka z ery zimnej wojny. Mapa jest umiejscowiona w lesie, jest na niej dużo bunkrów przed/po wojennych. Efektem Levolution na tej mapie jest wysadzany zdalnie komin który można zniszczyć za pomocą timer'a w laptopie obok.

PodbójEdytuj

Flaga AEdytuj

Flaga A to bunkier z wjazdem i wyjazdem dla pojazdów, bunkier na górze posiada także miejsce na helikopter. W środku bunkra jest maszyna, która po włączeniu uruchamia komputery oraz oświetlenie, jest tam także zejście w dół które donikąd nie prowadzi.

Flaga BEdytuj

Flaga B to podwórko z dwupiętrowymi domami mieszkalnymi. Na podwórku można znaleźć: kontenery, składziki, beczki z paliwem i broń cal. 50.

Flaga CEdytuj

Flaga C to część Fabryki 311 odpowiedzialna za składanie elementów czołgów. Na tym punkcie jest zejście w dół, które prowadzi do flagi D. Na budynku jest kilka drabin, które umożliwiają przejście na dach fabryki. Na dachu fabryki jest kolejna drabina prowadząca jeszcze wyżej, na górze jest klapa którą można zamknąć, żeby nikt tam nie wszedł (jednakże można zacząć strzelać do klapy z dołu i się otworzy). Z dachu fabryki prowadzą rury do drugiej części fabryki czyli flagi D. 

Flaga DEdytuj

Flaga D jest najbardziej okupowanym miejscem na mapie - jest to główna część fabryki, która wytwarza elementy na produkcję czołgów. W środku między innymi można znaleźć: rakiety, części czołgów, maszynę, która uruchamia wytłaczarki, na które można wejść po drabinie oraz laptopa, który odpala timer. W tej części fabryki także można wejść na dach po drabinach tak samo jak na fladze C.

Flaga EEdytuj

Flaga E to stacja kolejowa, na której jest najwięcej skumulowanych obiektów na całej mapie. Na fladze E jest: wejście na rurę umożliwiające przejście nad domkiem obok flagi i dotarcie innym sposobem obok flagi D, wagony towarowe do których można wejść i się/kogoś zamknąć, mnóstwo czołgów, stacyjki, składziki, beczki z paliwem i wiele innych rzeczy. Niedaleko flagi jest bunkier a po drugiej stronie pociągi.

Flaga FEdytuj

Flaga F jest radarem, na który możne wejść po schodach, obok radary są domki, składziki beczki z paliwem oraz inne rzeczy. Większość pojazdów się tam spawnuje.

CiekawostkiEdytuj

  • Fabryka 311 jest wzorowana na fabrykę im.Malysheva, która znajduje się na Ukrainie.
    Malyshev.jpg

    To Fabryka Malyshev'a

    Images.jpg

    Fabryka w środku

  • Na Rosyjskim spawn'ie jest napis "ОРУЖИЕ ДЛЯ РОДИНЫ" który oznacza "broń dla ojczyzny".
  • Kiedy zacznie się strzelać w białe światła na celu A pokazuje się krzyżyk jakbyśmy w kogoś trafiali.                                      

Więcej w Fandom

Losowa wiki