FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Battlefield Wiki rozbudowując ją!

Dmidrij „Dima” Majakowski – protagonista oraz postać grywalna w grze Battlefield 3, występuje również w Battlefield 4 Jest on rosyjskim agentem Specnazu wydziału Wympieł. Jest przyjacielem Henry'ego Blackburna.

Dimamayakovsky

Battlefield 3 Edytuj

Zamach w Paryżu Edytuj

13 listopada 2014 roku Dima wraz z dwoma innymi agentami- Kiriłem i Władimirem został wysłany do Paryża celem powstrzymania zamachu bombowego przygotowanego przez PLR. Nasi protagoniści walczą między innymi w budynku paryskiej giełdy. Po wyjściu z budynku dochodzi też do walk z francuską policją. Dima ściga zamachowca aż do peronu. tam dochodzi między nimi do walki. Rosjaninowi udaje się obezwładnić przeciwnika i rzucić go pod pociąg. Lecz kiedy agenci Specnazu otwierają pojemnik na bombę, okazuje się, że w środku jest atrapa. Następnie dochodzi do wybuchu, który zabija 80 tysięcy ludzi.

Szturm na willę Kafarowa Edytuj

Druga misja, w której będzie uczestniczyć Rosjanin będzie polegała na przedarciu się do willi Amira Kafarowa- rosjyjskiego gangstera, który sprzedał Salomonowi walizkowe bomby atomowe. Kiedy antagonista próbuje uciec do śmigłowca, Dima w ostatniej chwili wskakuje na jego pokład, a tam dochodzi do walki wręcz, którą wygrywa Dmidrij. Potem obaj wpadają do basenu. Wtedy Kafarow, świadom swojej tragicznej sytuacji, próbuje przekupić Dimę. Ten jednak niewzruszony aresztuje gangstera. Potem do budynku wchodzą niedobitki Szajbusa 1-3 . Wtedy Dima namawia Blackburna do zabicia swojego dowódcy, bo wie, że jeśli ten tego nie zrobi, może wybuchnąć wojna pomiędzy ich państwami.

Battlefield 4 Edytuj