FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Battlefield Wiki rozbudowując ją!
Powód: Brak informacji z innych części Battlefield

Deagle 44 (również: Desert Eagle, DEagle) – samopowtarzalny pistolet zasilany rewolwerową amunicją .357 Magnum, występujący w Battlefield Play4Free, Battlefield 4 oraz Battlefield Hardline. Został dodany wraz z dodatkiem Zęby Smoka.

Model Deagle został opracowany w 1979 roku przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc.

Battlefield 4 Edytuj

Deagle charakteryzuje się wysokim odrzutem oraz bardzo dobrym modelem obrażeń wynoszącym 56 – 28. Pistolet ten został dodany wraz z dodatkiem Zęby Smoka do Battlefield 4. Aby go odblokować gracz musi wykonać zadanie „Kinetyka odrzutu” polegające na odblokowaniu rewolweru Unica 6 i wykonaniu nim 20 trafień w głowę.

Współczynnik odrzutu dla Deagle wynosi 2 w odrzucie pionowym oraz 0.35 w każdą stronę przy odrzucie horyzontalnym. Mnożnik dla pierwszej kuli w serii (każdej) wynosi x1.

Prędkość przeładowania wynosi 3.2s jeśli magazynek i komora są puste, lub 2.75s jeśli w komorze znajduje się minimum jedna kula. Prędkość wylotowa kuli to 320 m/s lub 270 m/s przy zastosowaniu tłumika dźwięku, natomiast współczynnik opadania kuli wynosi 15 m/s². Pistolet ten jest w stanie wypluwać kule z prędkością 220 na minutę.

Gracz może do niego zainstalować dodatki typowe dla pistoletów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki