Fandom

Battlefield Wiki

Clayton Pakowski

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Clayton Pakowski
300px-BF4 Pat.jpg
Przydomki Pac
Występowanie Battlefield 4
Ranga Sierżant
Przynależność Grabarze
Narodowość Amerykańska (korzenie polskie)
Status Żywy (zakończenia A i B) Martwy (zakończenie C)
Zabity przez Admirał Chang (możliwie)
Płeć Mężczyzna
Wiek 27 lat
Śmierć Suez (możliwa)

Sierżant Clayton "Pac" Pakowski jest jednym z głównych bohaterów Battlefield 4 i członkiem oddziału Grabarzy.

Biografia Edytuj

Baku Edytuj

Pac i reszta Grabarzy zostają wysłani do Baku, gdzie muszą przejąć dane dotyczące Rosji i Chin. O mało nie zastrzelił Reckera  na początku misji. W późniejszym etapie zadania, gdy zapada się budynek na którym była zorganizowana ewakuacja pomaga ratować Dunn'a . Kiedy wpadają do Morza Kaspijskiego Pac i Irish próbują wyjąć swojego dowódce, który został unieruchomiony przez fotel - bez skutku. Kiedy Recker strzela w okno wypływa z resztą na powierzchnię.

Szanghaj Edytuj

Po śmierci Dunn'a on i reszta Grabarzy zostaje wysłana do Szanghaju na Zhi You Towers, aby uratować VIP'ów i agenta Kovica. Podczas misji bohaterzy przebrani byli za cywili, aby nie wzbudzać podejrzeń policji. Podczas zadania pomagamy innych chińczykom udać się na Walkirię

Morze Południowochińskie Edytuj

Następnego dnia pomaga Reckerowi odnaleźć Irisha. Później Grabarze zostają wezwani przez kapitana Garrisona aby odnaleźli ocalałych na USS Tytanie. Okazuje się, że od teraz odziałem dowodzi Kovic. Po przeszukaniu statku bohaterzy wracają na Walkirię, gdzie umiera Kovic. Recker znów dowodzi.

Singapur Edytuj

Podczas cut-scenki na początku misji Pac i Recker zostają wezwani przez Garrisona. Mówi im o swoim planie - wysłaniu ostatnich rakiet na lotnisko Changa. Grabarze muszą wystrzelić racę na lotnisku, aby żołnierze wiedzieli, gdzie mają je wysłać. Do tego do oddziału dochodzi Hannah - VIP z Szanghaju. Pomaga wyciągnąć Reckera przygwożdżonego przez samochód. Pod koniec misji upozorowuje swoją śmierć przez co Irish i Recker myśleli, że ten nie żyje.

Suez Edytuj

Kiedy Recker, Irish i Hannah powracają na Walkirię i rozprawiają się z chińskimi żołnierzami po drodze spotykają Pac'a, który informuje, że przeżył. Kieruje ich do kapitana Garrisona i Jin Jie - przyszłego prezydenta, przez którego rozpętała się wojna z Chinami. Grabarze ruszają zniszczyć statek Changa niestety bez Pac'a, który postanowił zostać. Pod koniec gry mamy wybór: Dać ładunek wybuchowy Irishowi, Hannah, albo pozwolić zniszczyć Walkirię przez co umrze Pac, Garrison, Jin Jie i wiele innych ludzi.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest medykiem po 3 godzinnym kursie.
  • Lubi frytki i cheesburgery.
  • Jego portret można odblokować na Battlelogu .
  • Prawdopodobnie podkochuje się w Hannah.
  • Garrison twierdzi, że nadawałby się na przywódcę.
  • O dziwo, nie ma żalu do Hannah, że zdradziła ich w Singapurze (może to być efekt amnezji pourazowej).
  • Dwa razy omal nie zabił Reckera.
  • ma polskie pochodzenie.

Najprawdopodobniej jest wrażliwy ale tego nie pokazuje

Więcej w Fandom

Losowa wiki