Fandom

Battlefield Wiki

Battlefield 1

87stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Battlefield 1
Battlefield 1.jpg
Producent DICE
Wydawca Electronic Arts
Data wydania 21 października 2016 roku
Silnik Frostbite 3
Gatunek First-person shooter
Platforma Windows, Xbox One, PlayStation 4

Battlefield 1 – kolejna z pełnoprawnych części jednej z najpopularniejszych serii wojennych strzelanin FPP, rozwijanej od 2002 roku we współpracy studia DICE i koncernu Electronic Arts. Zostanie wydana na rynek 21 pażdziernika 2016 roku.

Opis Edytuj

Gra o wymownym tytule Battlefield 1 przenosi nas w zupełnie nowe dla cyklu realia I wojny światowej, a kampania fabularna ukazuje ów globalny konflikt z perspektywy kilku niezależnych postaci, którym przyszło uczestniczyć w pierwszej nowoczesnej wojnie. Pod względem rozgrywki tytuł stanowi swoisty powrót do korzeni cyklu, oferując większe i bardziej otwarte mapy oraz sporą swobodę działania. Jednocześnie mechanika kampanii jednoosobowej została znacznie bardziej zbliżona do specyfiki trybu multiplayer, w którym brać może udział nawet do 64 graczy. Nowe realia to nie tylko właściwe dla epoki uzbrojenie oraz pojazdy (samoloty, czołgi czy okręty wojenne), ale także zupełnie inny styl walki. Bitwy w grze stały się bardziej brutalne, dużo większy nacisk położono też na walkę w zwarciu.

Ciekawostki Edytuj

  • Duże rozmiary i różnorodność map, autorzy sięgają po mało znane pola bitewne I wojny światowej.
  • Nowy system walki w zwarciu (szarże z bagnetami, a wśród uzbrojenia m.in. szable).
  • Opcja jazdy konnej.
  • Okręty morskie mogą niszczyć ostrzałem elementy otoczenia na lądzie.
  • Duża różnorodność rozgrywki dla samolotów.
  • Wśród nich pojawią się potężne modele dwusilnikowe.
  • Do niektórych czołgów zmieści się cały oddział.
  • Kampania fabularna bardziej w stylu serii Battlefield: Bad Company niż Battlefield 3 i 4.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki